FIT PODWIECZORKI

FIT PODWIECZORKI – IDEALNE NA WEEKEND.

Krem ze śliwek 207kcal:

śliwki suszone – mała garść [40g] kakao, gorzkie, wysokoprocentowe – łyżka
wiórki kokosowe – ½ łyżeczki
płatki owsiane – łyżka [10g] banan – 1/4 szt. [30g]

Śliwki zalej gorącą wodą. Kiedy będą miękkie odcedź. Następnie zmiksuj z bananem, kakao i płatkami na gładką masę. Posyp wiórkami.

Pudding chia z malinami 228kcal:

maliny, mrożone – [100g] nasiona chia, suszone – 3 łyżeczki [15g] mleko – każde – pół szklanki [125g] Płatki migdałowe – 1 łyżka

Chia włóż do wysokiej szklanki. Zalej gorącą wodą 2cm nad powierzchnię nasion. Odstaw aż namoknął. Następnie dodaj mleko i wstaw do lodówki. Maliny włóż do małego garnuszka. Lekko podgotuj, aż powstanie płynny mus. Wyjmij z lodówki szklankę, wlej maliny i posyp płatkami migdałów.

Fit placki 431kcal (2 porcje) :

jaja kurze całe – 3 szt.
banan, obrany – 1 sztuka [120g] płatki owsiane – 3 łyżki [30g] jogurt naturalny, 2% tłuszczu – 5 łyżek [100g] cynamon mielony – szczypta
olej rzepakowy uniwersalny – łyżeczka

Płatki zmiksuj na drobniejsze kawałki.
Dodaj banana, jajka, olej i ponownie zmiksuj. Na patelni (bez tłuszczu) piecz płaskie placuszki.
Jogurt wymieszaj z cynamonem i polej placki.

Plackami podziel się z przyjaciółka, dzieckiem lub ukochanym ❤️❤️❤️