HIT FIT PRZEKĄSKI

4 HIT FIT PRZEPISY, które idealnie sprawdzą się w ramach posiłku (najlepiej II śniadanie lub podwieczorku) a przy okazji zastąpią pyszny deser.

Spokojnie, kalorycznie wpisują się one w dzienny bilans kaloryczny, zawierając przy tym m.in. spore ilości błonnika..

Czekolada tyle błonnika na pewno nie ma ;)

Daj znać, który najbardziej przypada Ci do gustu, udostępnij – na Twoim profilu będzie Ci do nich łatwiej wrócić.

1. Ciasteczka bananowo-cynamonowe 236kcal.
banan – mała sztuka [70g];
płatki owsiane – [30g];
płatki migdałowe – [5g];
cynamon mielony – [2g];
olej kokosowy – [3g] Banan ugnieć widelcem na gładką masę. Dosyp płatki owsiane, migdałowe, olej i dokładnie wymieszaj. Uformułuj kilka małych, płaskich ciasteczek. Foremkę do pieczenia wyłóż papierem do pieczenia. Ułóż ciastka i upiecz w nagrzanym piekarniku – 180 stopni – przez 10 minut.

2. Mus z brzoskwini 208kcal
jogurt naturalny, 2% tłuszczu – 3łyżki;
kurkuma mielona – duża szczypta;
cynamon mielony – szczypty;
brzoskwinia – średnia sztuka [143g];
sok ze świeżej pomarańczy – 3 łyżki;
wiórki kokosowe – łyżka [8g] Plastry brzoskwini zmiksuj z jogurtem i przyprawami. Posyp wiórkami.

3. Amarantus na słodko 223kcal.
amarantus, surowy – [25g];
jogurt naturalny, 2% tłuszczu – [40g];
orzechy laskowe – łyżka [8g];
daktyle, suszone, bez dodatku cukru – 5 sztuk;
sok ze świeżej pomarańczy – 3 łyzki
Namocz daktyle. Ugotowany w wodzie amarantus odcedź i wymieszaj z jogurtem. Odsączone daktyle zmiksuj z orzechami i sokiem wyciśniętym z pomarańczy. Polej słodkim sosem amarantus.

4. Budyń z orzechów nerkowca 230kcal
orzechy nerkowca, surowe – [25g];
mleko migdałowe – ¼ szklanki;
sok ze świeżej cytryny – 3 łyżki;
skórka z cytryny, świeża – 1/3 łyżeczki;
wanilia – kilka ziarenek;
banan – mała sztuka [60g] Plasterki banana włóż na godzinę przed przygotowaniem potrawy do zamrażarki. Zmiksuj wszystkie składniki na gładką masę.
Smacznego!